Torsdaaag! tandkräms krig

Snart är det helg! Visst ska det bli härligt? Vilket betyder att jag och Älskling snart åker på kryssning!

Igår kväll satt jag och skrev två sidor på en psykologi uppgift som skulle vara klart till idag, så känner mig riktigt duktig att jag hann bli klar i tid.. Men tycker det var rätt intressant, handlade om barnets utveckling. Som ni alla säkert vet så är ju jag tokig i barn så allt skolarbete som handlar om barn och graviditet är jag helt inne i!

Igår kväll gick jag och la mig hyffsat tidigt så känner mig rätt pigg idag, men vart sen till skolan.. Igår då jag o Henrik stod och borstade tänderna så helt plötsligt kletar han in tandkräm i mitt hår, sen vart det krig :P Det slutade med att vi båda fick stå över handfatet och försöka få ut allt klet. Så imorse vaknade jag med jätte stelt hår och var tvungen att duscha, brukar göra det kvällen innan så jag slipper göra det på morgnen och hade inte riktigt tid så jag vart sen imorse och då betämde jag mig för att skippa den första lektionen. Hatar att komma försent. Så nu börjar inte nästa lektion fören tio i tolv, ska sätta mig och plugga undertiden jag är hemma.
Måste ju nämna att Henik fick MVG på sitt skolarbete, vilket var väldigt skönt att höra, han har nämligen suttit nu i flera veckor och bara pluggat, han är så duktig min älskling!! Men nu måste jag sätta lite fart. Hörs senare, morsning korsning!

Jag idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0