Vårkänslor!

AAAAH! Gud vad härligt väder det har varit idag. Eller vad säger ni? Nu känns det äntligen som att våren är påväg, trots att det är rätt kallt ute. Men då solen lyser på en så är det riktigt skönt.
Imorse var jag påväg att bli sen till skolan, men Henrik tog min handväska som vägde bly och så sprang vi hela vägen till tunnelbanan. Snacka om att jag hade ont i fötterna efter att ha sprungit med så höga klackar, men vi hann!
Idag har det varit en helt vanlig dag i skolan, vi fick dock sluta nån timma tidigare än vad vi skulle. Alla i klassen var så himla flamsiga och ville bara ut så då sa vår lärare att vi fick gå! Kände verkligen inte för att åka hem direkt då det var så fint väder, så jag och Madde åkte in till stan och kollade på en massa kläder o käkade glass :) Näste onsdag har hon och jag tänkt att ta en shopping tur efter skolan och köpa lite sommarkläder, det ska börjas i tid ;) Snart kommer älsklingen hem från jobbet, han ringde precis, längtar efter honom! Ikväll blir det pannkakor som mamma hade gjort idag då hon passade Ville, så söt, med glass och grädde till! Yummi :)

Vi påväg till skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0