16 månader idag bara 10 skoldagar kvar.

Tjoo och shiim! Orkar inte skriva så mycket.. Sorry för min dåliga upppdatering. Idag hade vi bara en lektion, kom hem för ett litet tag sen. Idag är det andra dagen syrran är här! Just nu ligger hon och sover och jag sitter här. Har inte blivit så mycket sömn på sista tiden. Igår var jag på läkar besök igen och ska få ta några röntgen bilder i veckan. Sen skickade dom en ny remiss till KS. Efter läkar besöket gick jag och syrran ut och la oss i solen och sen gick vi ner till centrum där jag köpte ett par skor (bilder kommer sen).

Nu är det bara 10 skoldagar kvar seeeeeen kan man säga att det är sommar på riktigt!! Idag är det den 26e maj vilket betyder att jag och Henrik har varit tillsammans i 16 månader :) Inget speciellt med 16 månader men då är det bara 2 månader innan vi ska förlova oss! <3 Ne nu ska jag klä av mig och ta på bikini och ut i solen, jihoo!

Juste! Då syrran öppnade sina väskor efter thailand resan fick jag en chock!! SHIIIT var hon har shoppat, riktigt snygga grejer. Jag vill också!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0