Den här måste ni prova!

Hittade denna på Kajsas blogg och bestämde mig för att prova. Den var riktigt bra asså. Haha så jag jag tycker absolut att ni ska prova den. Men fuska inte då är det ingen mening med det!

Räkna och se!
Vem är din förebild???




Försök nu göra detta utan att fuska...

Skrolla inte ner förrän du gjort testet, du kommer att bli förvånad! (Blir inte kul om du fuskar.)

Ta fram en kalkylator (Din dator har en).

1) Välj din favoritsiffra mellan 1-9.

2) Multiplicera med 3.

3) Lägg till 3, och multiplicera med 3 igen (Jag väntar medan du tar
fram kalkylatorn...)

4) Du har nu ett 2- eller 3-siffrigt tal.

5) Lägg ihop siffrorna. (Har du t.ex. 55 så tar du 5+5. Ditt tal är då 10)



Skrolla nu ner...






































Kolla nu med ditt tal vem just din förebild är i listan nedanför:




1. Einstein

2. Nelson Mandela

3. Barack Obama

4. Drottning Silvia

5. Bill Gates

6. Gandhi

7. Oprah Winfrey

8.  Hillary Clinton

9.   Louise Sehlin!!!
 
10.   Abraham Lincoln




Jag vet... Jag har den effekten på folk... En dag kan du förhoppningsvis också bli som jag... ; ) Tro mej!

P.S. Sluta byta siffra. Jag är din idol. Lev med det!!! 

Kommentarer
Postat av: eliin

Hahah,, nice trie louise,, Allt blir 9 så det är ingen ide att ta en ny siffra. <3

Fast jag blev nöjd med resultatet iallafall ,, PUSS

2009-05-12 @ 07:14:04
URL: http://ellapellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0