Det var på tiden

Igår körde mamma hit brorsan. När hon hade åkt så satt vi och förade lite och väntade på att henrik skulle komma hem. Då han hade kommit åkte vi till texas och käkade sen drog vi till nått ställe vid stureplan kanske? jag har ingen aning om vart eller vad stället hette som vi var på. Hur som helst vi hade det riktigt kul iallafall. Redan vid 12 eller vad klockan nu var så var jag och Henrik tvunga att dra hem för att ta Ville. Jag kunde ioförsig stanna kvar men tycker inte om att åka hem själv på kvällarna. Brorsan stannade kvar där med två killar vi träffade. Vid tre ringer han as packad och ville snacka! haha. Sen då vi la på sov jag en timma innan han ringde igen då var klockan fyra så jag passade på att gå ut med Ville och så var jag tvungen att förklara vägen hem för brorsan! :P

Bandet som spelade!





Imorgon kommer syrran hit så håller just nu på att städa lite. Skurade precis golven så jag väntar på dom ska torka. Sen ska jag fortsätta röja lite. Ikväll ska Frisk komma hit så skönt om jag hinner städa klart tills dess. Hoppas ni får en bra lördags kväll kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0