FUUCK jag är sjuk!

AAAH! Jag som har varit så glad över att jag har lyckats hålla mig frisk hela våren då alla andra gnäller om att vara förkylda... Men nu är jag där jag med.. Jag har åkt på en riktig dunder förkylning. Igår åkte jag och Henrik och spelade badminton med Frisk och Millan, redan då kände jag att det var på väg men dum som jag är så spelade jag ändå så idag var jag hemma från skolan och har bara legat och sovit HELA dagen. Vid tre kom mamma och hennes kompis hit och lämande lite mat och höll mig sällskap en stund. Det var tur att de kom ett tag annars hade jag nog sovit vidare. Så gick precis med dom till tunnelbanan så fick Ville en liten promenad också. Snart kommer Henrik hem så ska vi käka middag sen blir det plugg. Ah..

I måndags fick jag sån ångest över att jag inte hittat någon klänning jag ska ha på bröllopet, det är ju inte lång tid kvar nu. Så jag satt och testade lite frisyrer och försökte klura ut hur jag vill att klänningen ska se ut så är det kanske lite lättare att leta.. Men alla klänningar hittills har det varit något litet fel på och då går det inte, man är ju lite kräsen av sig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0