Grym jag är! MVG

ÄNTLIGEN!!!!! PUUUH säger jag bara. Mina axlar känns lite lättare iallafall. Nu är äntligen denna dag i skolan avklarad. Dock har vi en massa saker kvar att göra i skolan. Idag hade vi först svenska redovisning muntligt. Sen hade vi etik redovisning. Så NU äntligen kan två saker strykas från listan, eller tre faktiskt för jag har skickat in min fördjupningsuppgift i folkhälsokunskap också som jag satt med i en massa timmar och skrev på igår. Jag satt från då jag kom hem till klockan tio på kvällen då Henrik kom och drog iväg mig från datan för att han ville ha lite sällskap!

Men FAAAN vad skönt det känns. Sen fick vi tillbaka etik provet idag också som jag fick MVG på! Så känns inte som att det kan bli mycket bättre nu.


Det jag har kvar nu:
[   ]  Folkhälsokunskaps prov imorgon
[   ]  Skriva psykologi och göra enkäter
[   ]  Matte nationella
[   ]  Engelska muntligt och läs o hör.
[   ]  Svenska, Skriva en essä
[   ]  Engelska grupp arbete (dock tre vekor kvar)
[   ]  Hemprov Etik

Åh men nu känns det ju jobbigt igen då jag såg hur mycket jag hade kvar. Åååh.. Aja snart så! Bara kämpa sista tiden nu, snart sitter ju betygen!

Kommentarer
Postat av: Syrran!!

GRATTIS! Fan va kul! :)

Kämpa på med resten.. lät lite mycket!

Du fixar det!

KRAMAR

/Christina

2009-05-07 @ 03:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0