Helgen hos pappa

Hallå allihoppa :)

Igår åkte jag ut till pappa och spenderade lite tid med familjen. Det har varit riktigt mysigt. Igår kväll grillade vi och idag har vi varit ute på gården nästan hela dagen, haft vattenkrig och gick på en marknad. Eh lägger upp bilder, lite roligare än att skriva allt vi gjort.

Lillebror klipper gräset

Lillsyrran fixar också ute på gården

Pappa och småttingarna

Nils, En av bröderna bus

Erik

Lill plutten min!!



Felicia och gustav

Jennifer med toffsar för första gången!

Lill syrran  Felicia idag

Så grymt vackert väder

Min älskade (STOOORA) säng hos pappa

Jag, nisse och stor syrran spelade kort hela kvällen igår


Oj vart mycket foton men äsch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0