Ingen dag att se fram mot

UUUSCH, vad tråkigt det är att vakna till det här skit vädret. Man har nog blivit lite bortskämd de senaste dagarna :)

Igår var jag med Henrik och Frisk, vi gick runt lite i solna centrum, tittade på klänningar, skor och lite annat. Sen skulle han åka och dansa så då var det bara jag och Henrik. Vi käkade middag och tittade på stockholm-arlanda som gick förra torsdagen. Idag är det skola och jag är så sjukt trött. Den här veckan ser jag ABSOLUT inte fram mot. Vi har hur mycket som helst att göra nu innan sommarn. Om 1 och en halv timma ungefär, eller vid klockan 9 för att vara exakt ska jag till läkaren där jag ska lämna fler prover för att se om dom kan hitta nån anledning till att jag går med feber. Men jag orkar inte bry mig om det här med febern längre, har ju haft sen augusti förra sommarn så jag har ju inte särskillt mycket hopp kvar om att det ska försvinna eftersom dom hittils inte hittat nått som är fel. Blää, men man blir ju lite trött och längtar så extremt mycket efter att få känns sig frisk. Men men... Eh nu måste jag plocka ihop det sista och bege mig till skolan. Efter skolan idag blir det iallafall plugg med Madde..  Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0