Insaaanee!

Hallå allihoppa!  Igår var jag och älsklingen på grönan där vi köpte gröna kortet! I sommar har vi tänkt gå och titta på några konserter. Igår åkte jag nya berg- och dahlbanan INSANE. FYFAAN vad rolig den var.. Henrik tvingade mig att åka den men var lite tråkigt att åka själv fast fanns inte så mycket att göra, det är helt omöjligt att få Henrik att åka nått sånt då han till och med är rädd för vilda musen (sötnosen min).. När jag mötte upp henrik efter jag hade åkt så hade jag knappt någon röst kvar, jag skrek som en jävla galning! Den var iallafall lite drag i till skillnad från alla andra attraktioner på grönan... Så den borde ni prova att åka!



Igår då vi kom hem från grönan så käkade vi sen satte vi igång och städa, precis då ringde min brorsa och frågade om han kunde komma förbi en stund. Så jag rörde snabbt ihop en kladdkaka och satte in den i ugnen tills han skulle komma. Henrik hjälpte honom att fixa hans mobil sen satt vi och käkade kladdkaka, snackade och tittade lite på tv. Idag ska Robban hem till mamma sen ikväll kanske vi ska ta en krog runda tillsammans eftersom att han ska sova hos mamma inatt så han har inte bilen då! Sen resten av helgen ska jag vila upp mig till syrran kommer hit för då ska vi hitta på massa skoj att göra! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror nog inte han är rädd för musen... varken den vilda eller den tama...

2009-05-25 @ 18:22:59
Postat av: D

varken den vilda eller den tama.... roligt! :O

2009-05-26 @ 13:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0