kvällen igår

Det började med att jag och Henrik käkade middag hos Millan och Frisk där vi också förade lite. Vid 11 mötte vi upp millan syrra och några killar så drog vi till KI och festade men det var lite segt där. Det var ett skit dåligt band där och när dom började spela så vart stämningen direkt mycket sämre, men undertiden dom inte spelade så dansade vi en massor! Vi hade det iallafall jätte kul tillsammans. Men vid två så bestämde sig jag, Millan, Frisk och Henrik att vi skulle ta en taxi hem. Så det vart en rätt tidig kväll iallafall. Rätt skönt så man är hyffsat pigg idag :) Idag är det sjukt fint väder så ska väll sätta mig ute i solen och plugga lite.

Jag, Frisk och Millan

Suddig bild, men men

Henrik. Haha ansiktet vart typ dubbelt. Vart så med kameran då jag fotade och gick samtidigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0