Lördag

Har ångest! Jag borde plugga men hur kul är det att sitta inne på en lördag och plugga då det är fint väder??

Idag var mina planer att jag hade tänkt gå ut och lägga mig i solen efter jag hade varit ute med Ville på en promenad, det är fint väder men blåser som faaen! Så det får bli en annan dag..
Imorse kom Henrik hem vid åtta. Han jobbade natt så han var riktigt trött då han kom hem.. Dom inte hade fått sovit nånting alls så just nu ligger han och stor sover! Frisk skulle vara med några timmar och åka hem sen, men dom hade jobb hela tiden så han fick stanna kvar och åkte hem imorse. Idag ska jag och Henrik åka till hans pappa och hjälpa honom med båten, ska väcka honom vid 4 så ska vi börja röra oss dit. Sen får vi se vad som händer ikväll.

Vi hörs lite senare morsning korsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0