Ringarna här om en vecka

Förlåt! Min uppdatering har varit sääämst den sista tiden, jag vet! Sorry! Men har haft extremt mycket att göra hela veckan. Tyvärr hinner jag inte skriva så mycket nu heller.. Pappa och syrrorna kommer snart hit så ska vi åka hem till honom. Dom är snart här så får skynda mig lite. Eh sätter upp bilder så slipper jag skriva så mycket ;) Vi hörs imorgon!

Igår gick vi i kista centrum, nu har vi hittat ringar och allt. Så om en vecka är dom här! :) I min ring står det datumet vi vart tillsammans, Henriks namn och ett hjärta efter. Sen står det likadant i Henriks ring fast mitt namn!

Hittat klänning till bröllopet vi ska på i sommar!

Gjorde sällskap med tobbe hem från skolan idag

Syrrans hela packning, tror hon fick med sig hela thailand hem!!



Lägger upp mer bilder sen. Nu är de här så jag måste ut med Ville en snabbis kram!

Kommentarer
Postat av: Syrran!!

Gú va mycké grejer!! Å ändå hann jag inte handla allt jag skulle! Kanske tur det för bagaget jag checkade in vägde 19,8 kg! (allt över 20 kg måste man betala övervikt för!) Mer shopping nästa gång.. ;) kram /Syrr

2009-06-02 @ 01:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0