sånt skit väder

Igår hade vi origentering i skolan. I början då jag och Madde sprang ut i skogen trodde jag att det skulle gå åt helvete :P Men efter ett tag gick det faktiskt riktigt bra, vi mötte två till tjejer från skolan som också letade efter samma kontroll så vi hängde ihop med dom resten av tiden. Efter 90 minuter så var jag och Madde tillbaka och lämnade in våra papper och fick åka hem. RIktigt skönt att ta en varm dusch efter man hade varit ute i skogen då det regnat.



 Direkt då jag kom hem igår började jag med maten så att den skulla vara klar till Henrik var hemma, det var första gången jag gjorde kallops :D Det smakade gryymt gott om man får säga det själv. Jag och Henrik har äntligen blivit lite seriösa de senaste dagarna har vi faktiskt lagat massa god mat och suttit vid matbordet och ätit. TIdigare har det mest varit ungkarls mat framför tvn ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0