Ska man försöka?

Tittade på lite bilder från förra sommaren. Så himla härligt då man ser hur brun man var. Funderade på om man ska försöka ta sig lite tid nu och börja sola solarium inför sommaren.. Hmm.. jag vet inte riktigt. Igår gick jag runt med brorsan på stan, vi fikade och snackade lite. Sen mötte vi upp Henrik och Frisk ett tag. Just nu sitter jag och väntar på att mamma och syrran ska komma, snackade precis med dom men då satt dom och fikade hemma hos pappa.. Så det lär väll ta ett tag till innan dom kommer. Kanske jag hinner sova lite innan! Jag är så sjukt trött. I fredags vart det nästan ingen sömn och igår gick jag och la mig jätte sent och gick upp tidigt.. Fan ingen party prisse här inte!

Alanya förra sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0