Skit dag men det slutade bra

Hej på er! Idag har det varit en skit jobbig dag, kom hem för bara en halv timma sen kanske. Det började med att vi hade engelska nationella, läs och hör förståelse imorse. Provet har jag faktiskt inte en aning om hur det gick. Kände att jag inte alls var konsentrerad och satt och tänkte på helt andra saker än det jag skulle så.. ja.. ett ig kanske??! haha.

Efter skolan så hade jag och Henrik tvättstugan, haha roligt en fredag! sen var vi ute på en promenad med Ville innan vi åkte till kista där både Henrik och jag klippte oss. Efteråt satt vi och käkade jätte god mat mitt i gallerian. Det var riktigt mysigt.
Ikväll funderade jag på om jag skulle träffa Mika och dra ut på krogen tillsammans med lite annat folk. Men jag tror inte att jag kommer orka.. Känner mig så jävla dålig, minns ju knappt när jag festa sist, eller jo valborg men vafan.. är verkligen så himla slut i huvudet så det får nog bli en lugn hemma kväll istället. Sen höll Ville på hela natten eller inte hela men bra länge iallafall med att springa ut i vardagsrummet hela tiden och skällde på lampan som lyser utanför fönstret. Efter att jag gått upp och hämtat tillbaka honom till sovrummet ett antal gånger så gav han tillslut upp! Så vart inte så mycket sömn inatt heller. Men nu ska jag sätta mig framför tvn och bara slappa! Så sjuuukt nice måste jag säga. Jag har blivit en soffpotatis! Men hoppas ni får en bra fredagskväll! :)


SKUM PARTEY!!
Idag då jag var på väg till skolan ser jag att det ligger skum över hela vägen. Jag trodde seriöst att det var någon som typ hade drivit och hällt ut yes diskmedel i en brunn typ så det hade blivit massa skum, men sen ser jag att det står brandbilar, ambulanser och poliser överallt, så kände jag doften av rök. Då var det en buss som hade brunnit.
Sähär såg det ut!


Såhär såg vår matte lektion ut idag.. Vart inte så mycket matte efter att Sofia hade hittat armen som vi brukar träna att ta blodprov på :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0