Tack för att du finns!

Jag har ju helt klart världens bästa pojkvän!

Idag har mitt humör varit så långt ifrån bra som det bara går. Appro på det så måste jag byta p-piller har aldrig varit med om nå värre humör svängningar än dom jag får.. Det kommer dock inte så ofta men ändå.. Jag ringde läkaren imorse och fick en akut tid så det vart inget folkhälsokunskaps prov för min del. Vart lite ledsen imorse för jag är verkligen så himla trött på att behöva springa till läkaren hela tiden och får göra samma sak. Ingen hittar nått i proverna och dom ger mig mediciner mot allt möjligt utan att det hjälper.. Det är verkligen frustrerande. Men Henrik krama om mig och sa att jag inte var ensam, vi skulle fixa det tillsammans och att han finns här och stöttar mig. Så då vart allt mycket bättre! Tack min finaste.

Nog om det... Idag har jag suttit och skrivit enkäterna till grupparbetet som jag och Madde håller på med. Börjar bli dags att rappa på lite, det ska snart vara klart. Men nu ska jag lägga mig på soffan framför tvn och bara ta det lugnt, ska försöka satsa på en tidig säng gång är så hilma trött. Sov gott allihoppa!

Kommentarer
Postat av: Erika

gud va gulligt!!!

2009-05-07 @ 13:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0