We did it!

Faaaan vad grymma vi är Madde! Fast aah egentligen inte med tanke på att vi alltid är i sista sekunden med allting.

Sen klockan halv nio imorse har jag och Madde suttit med ett jävla grupparbete i psykologi som skulle vara klart igår på 5 sidor och vi hade inte ens börjat. Men nu så!!! Fyra timmar senare så är vi klara!! Yeeeay! Känns super skönt. Tyvärr kunde jag inte gå till skolan idag heller för att jag fortfarande ligger stört förkyld. Ska käka frukort nu eftersom jag inte hunnit det tidigare sen ska jag ner till centrum och köpa nässpray. Åh hoppas jag är frisk till helgen, jag tjatar på Henrik att vi ska åka till factory outlet o shoppa kläder, får se om det blir av. Han brukar ju vara en hjäntleman och lyssna till det jag vill så ;D
Ikväll ska jag och Henrik hem till Frisk och käka middag. Millan jobbar så det blir bara jag och grabbseen!

Ha det bra allihoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0