Båtmässa

Har jobbat hela helgen, trots att Henrik har varit ledig.. kommit hem halv 11 varje kväll men jag kände att det kan vara bra att spara in lite pengar innan vi ska åka till GÖTEBROG, jag o hjärtat! :D Längtar! Julmarknad och mys på hotell. Så skönt att komma bort hemmifrån ett tag.

Idag ringde dom igen från jobbet o behövde mig men jag kunde inte tacka ja, hade lovat Henrik att vi skulle på båtmässan. Vi hade det riktigt kul. Äntligen fick vi lite tid tillsammans. När vi var påväg till båtmässan bad Henrik mig att vi inte skulle planera in någonting med någon(vilket även gäller jobb) nästa helg för då ska vi ta en helg och bara umgås med varanda, han och jag, älskar sånna helger :) Så det ser vi fram mot ;)
Hur som helt... Båtmässan var väll i sig ingen höjdare eftersom att det tog en halv timma så hade vi redan gått två varv och tittat i alla båtar men det spelade inte så stor roll, vi hade det riktigt kul ändå. Skrattade ordentligt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0