count the moments one by one

Hej på er! Hoppas ni mår lika bra som jag gör, eller får väll hoppas ni mår bättre ;) Nedå, jag mår faktiskt super förutom att jag har en väldig ångest! Har prov snart och en massa plugg som väntar, usch! Sen känns det inte ett dugg bättre över att jag ska vara på danderyds sjukhus och ta hand om patienter kl 7 imorgon bitti.. Jag är iofs en morgon människa men att börja sju.. njae det är lite för tidigt för min del!

Har inte så mycket mer att berätta faktiskt. Min mobil lever sitt egna lilla liv.. Hade ju tänkt fota men tyvärr så funkar kameran bara ibland, så måste lämna in den!

Igår satt jag och min älskling och tok skrattade då vi tittade på filmen heartbreak hotel! Det är en av de bästa filmerna jag har sett, helt klart! Men nu ska jag gosa med H framför tv i soffan, sen blir den en kvällspromenad med Ville och sen ÄNTLIGEN blir det sängen!!

Sov gott sötisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0