Härlig dag

Idag var det en föreläsning om sårvård, när klockan var vid 12 åkte jag och madde hem hit för att plocka upp Henrik och sen åkte vi och käka lunch med Frisk :) Madde och Henrik är så himla roliga dom båda två snackar oavbrutet ;) Men det var en härlig lunch, vi fyra hade det riktigt kul tillsammans. Vi satt o snacka om allt mellan himmel o jord, bland annat bestämde vi att både Frisk och Berg ska få åka med på studentflaket och sen bestämde vi också att vi fyra ska åka på en kryssning tillsammans :) Från början var det bara jag och Madde, men älsklingen vägrade släppa iväg mig själv med henne ;) så nu ska vi alla fyra åka istället och det kommer bli sjukt kul!!

Sen gick jag och Henrik i fridhemsplan och shoppade lite, hittade en jätte söt mössa och en väst som jag inte kunde låta bli att köpa. Tyvärr har min kamera gått sönder men lägger upp bilder så fort den funkar igen. Men Frisk tog en super söt bild på henrik pch madde som snart kommer upp här ;)

Nu ska jag krypa ner i sängen med hjärtat. Vi hörs imorgon natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0