Snart kommer vi göteborg!

Idag bokade älsklingen hotell i Göteborg. Ska bli så mysigt att komma iväg :)


Idag åkte jag och H först och lämnade blod, eller han gjorde eftersom jag inte får(väger för lite) sen gick vi upp till hans mormor och hälsade på. Då vi kom in genom dörren började hon gråta, lill gumsan. Så jag krama om henne o försökte göra allt för att trösta. Varken henrik eller hans morfar var så bra på det så jag tog över :)

Ikväll är det oskyldigt dömd det MÅSTE jag se, i love it! Skulle egentligen ha jobbat till 22.00 ikv men eftersom dom hade råkat dubbel bokat så fick jag byta om och åka hem igen, tur att det bara tar en 20 minuter. Ne nu ska jag spela lite the sims (haha man är ju mobban, men jag tycker det är skit kul :P) sen blir det plugg över telefon med maddis<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har hänt med Henriks mormor ? :(

2009-12-02 @ 00:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0