grattis min älskade mamsi :)

Igår åkte jag och henrik till hans jobb där vi vart vaccinerade mot svin influensan. Sprutan kändes inte alls, men inatt har det inte varit en rolig natt.. Både jag och Henrik har vaknat flera gånger, men det verkade som det var lite bättre med honom. Jag låg vaken sen fyra och då klockan var sex var jag så frustrerad över att inte kunna sova så då gick jag ut med Ville. Har haft feber hela dagen och jag känner riktiga influensa symptom, men jag hinner inte ligga hemma och ta det lugnt för det.
Först ringde jobbet flera gånger imorse men jag sa att jag inte kunde jobba eftersom jag har så fruktansvärt ont i armen. På eftermiddan åkte jag och Henrik till bauhaus och köpte lite grejer, bla en toalett sits. Sen ikväll ska vi ut och fira mamma som fyller år :D Eller det är ordnat en överraskningsfest till henne ikväll så vi ska lura med henne dit alla väntar på henne :) Sen ska vi ta med henne på musikal med brolle nästa helg som hon får i present av mig, henrik och sven! Hon har tjatat om att hon ville se den så det blir hon nog glad för :) Men nu ska jag fixa maten sen hoppa in i duschen och göra mig redo för att åka.

Hoppas ni får en bra fredag! kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0