Från det ena till det andra.

Jag tror ärligt talat att jag har fått en spricka i min fot, helt sjukt haha.

Efter skivan i tisdags så har jag knappt kunnat gå. Det blir bara värre o värre så nu haltar jag ordentligt. Får se om jag går till läkaren i veckan. För den här värken klarar jag inte av. Kryckor hade inte varit helt fel nu..

Appropå värk... I tisdags natt åkte jag, Henrik och Frisk hem till oss och hade handlat donken mat. Frisk står vid våran bänk i köket och käkar innan vi skulle sova och trött som jag var i mina fötter så hoppade jag upp o satte mig på bänken. Men jag är ju så klantig, då jag ska kliva ner så hoppar jag rakt in med rumpan i handtaget på skåpet haha. fyfaaaaan vad ont det gjorde.

Så dagen efter vaknade jag med stans STÖRSTA blåmärke.

Henrik jobbade dagen efter så det var bara jag och Frisk som åkte och käkade vid klockan 1 då vi vaknat. Men jag kan säga att under hela den tid vi satt på bussen o då vi satt o käka fick jag sitta på ena sidan av rumpan haha.


Jag är  ju klumpig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0