Gah har färgat håret!

Japp, så var det gjort! Jag färgade håret här hemma igår, själv haha. Jag som sa till mig själv att jag ALDRIG i hela mitt liv någonsin skulle färga håret själv. Men jag gjorde det eftersom jag inte orkade ta mig till en frisör.

Det vart faktiskt riktigt bra. Gjorde ingen enorm förändring utan jag färgade bara mitt underhår till lite mörkare blont, som är min nartuliga hårfärg. Jag lägger upp en bild sen (sen innebär nån dag jag orkar :P )

Idag ska jag möta mickis lite snabbt och lämna en biljett sen ska jag hem och plugga, plugga, plugga.. har prov imorgon, så det blir MASSA plugg.

Fick tillbaka projektarbetet och så visade det sig att jag fått MVG, även på en dugga vi hade. Så det känns riktigt bra!

Ha det bra vänner!

Kommentarer
Postat av: Malin Thell

lägg in före och efterbild! vart så nyfiken :)

2010-04-21 @ 20:31:45
URL: http://dontneedthis.blogg.se/
Postat av: malin thell



lägg in bild på nya frillan nurå ;)

MVG DUKTIGT AV DIG! :)

2010-04-21 @ 20:34:30
URL: http://dontneedthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0