Shoppat igen...

Jag blir så arg på mig själv haha. Jag köpte jag fyra nya bhar, fick ångest och gick och lämnade tillbaka två av dom men sen istället köper jag två nya tröjor haha. Jag har aldrig riktigt tyckt om att shoppa fören nu då.. vad har hänt??! Jag kan gå i en affär i flera timmar och shoppa. Det är riktigt svårt att låta bli då det finns så himla mycket fina saker. Jaja... Nu ska jag försöka hålla mig, iaf i en vecka! För min garderob får verkligen inte plats med nå mer kläder..

Försöker plugga...

O hur går det? Ja, hörrni.. vad ska jag säga. Förutom att jag somna så fort jag öppnade boken och om man bortser från att jag hamnade här för att jag tyckte det var så fruktansvärt tråkigt så går det väll hyffast bra hahah. har prov imorgon o jag MÅSTE verkligen plugga.. jag är körd. Dessutom känns det som att jag håller på att bli förkyld, inge bra. Jag och Henrik tog en cykel tur ute i regnet vilket jag nu i efterhand insåg inte va så bra..

Vi hörs sen istället... För nu ska jag krypa in i en filt, fortsätta plugga och skära upp en bit av min 6 kilos melon!

take care babes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0