Underbara dag, vårkänslor eller vadå?

Idag har det varit en grymt bra dag. Fint väder och jag måste säga att vi har invigt våren ordentligt!!

Vi började med att ta en dusch tidigt imorse, då kom henriks pappa hit med en sak som vi behövde till att fixa min cykel. Vi har tvättat massa tvätt, så vi har allt tvättat till att vi ska åka! Sen gick jag och Henrik till centrum och handlade lite till bland annat resan och även varsin hjälm så vi kunde börja cykla..

Dom här bilderna bjuder jag på! fyfaan hur vi ser ut älskling, förlåt! Eller kanske bara ska tala för mig själv ;)

hahahah vad tycker ni? ;) nu har vi likadana!


Då vi kom hem började han fixa cyklarna, smörjde kedjorna och ställde in växlar o annat. Under tiden lekte jag med Ville på gården och så började jag även vår fixa på gården, ute möblerna kom på plats! På efter middagen tog vi en cykel tur i en timma. Riktigt mysigt!!

ute på gården

på cykel turen

älskling njuter av solen!



Idag är det 3 dagar kvar tills vi åker till Dubai. Helt sjukt. Jag kommer nog inte fatta det förens jag kommer hem. Det är nackdelen med att åka sista minuten. Man hinner inte ställa in sig.. Men jag klagar inte. Vi kommer nog ha det underbart ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0