Valborg i Uppsala!

Jajjamen, imorse klockan 05.15 ringde klockan och då var det bara att gå upp, sätta på party musik och börja fixa sig inför en dag i uppsala! För klockan 8 gick tåget från centralen så jag mötte upp tjejerna och började dagen med champange frukost!

Hela dagen lyste solen och champangen flöda, det var verkligen helt sjukt.

Hur som helst. Det var jag och tre till blondiner som skulle hem till ett gäng grabbar som Madde kände. På kvällen kom även Pillan och Emelie dit! Men jag och Johanna bestämde oss för att dra hem vid typ 6. Ja jag vet, riktiga torrbollar haha. Men njae.. Jag kände verkligen inte för att vara kvar. Så vid klockan 6 böjade jag och Johanna röra oss mot tåget och ja, nu har jag äntligen kommit hem, 4 timmar senare haha. Längsta resan någonsin.
Vi missade typ alla tåg haha. Vi sprang till tåget men dörrarna stängdes precis framför näsan på oss. Så vi satte oss på bänken o börja snacka i telefon o roa oss med annat. Sen glömde vi ju bort klockan och missa nästa med bara en sekund och ja... så här höll det på.

JAG LOVAR ATT BILDER KOMMER SENAST PÅ SÖNDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0