vad gör man åt någonting, som egentligen inte är nånting?!

Har inte ni någon gång känns så? Ibland är man bara så trött o irriterad på... hm... ja.. juste det...
på precis ingenting!


I två dagar har jag varit sååå irriterad på precis allt o alla, fast jag egentligen inte är det... det låter hel skumt, jag vet... Det kanske är så att det är mig själv jag är irriterad på så får folk jag umgås med ut för det? hmm... fast jag blir tveksam. För just nu när jag är irriterad så hittar jag 1000 orsaker till det. På tex vad folk gör o säger o hur dom beteer sig. Men grejen är den att jag stör mig på saker som jag i vanliga fall inte skulle lägga märke till, inte ens om jag ansträngde mig.... Det är inte lätt att vara förvirrad.

Idag har jag varit med mamma och shoppat. På tre timmar lyckades vi hitta detta (till mamma):
  • En klänning
  • Fem par trosor
  • En bh
  • Leggings
  • Strumbyxor
  • Hårfärg
  • Hårklämma
Och detsutom hunnit käka lunch. Det är grymt bra gjort. Till mig köpte mamma:
  • Trosor, också fem eller sex stycken tror jag
  • 6 kilo vattenmelon.
  • Karl Fazer choklad 200g
  • Marabou choklad med havssalt och mandlar o allt vad det nu är. Sjukt god är den i alla fall!
Tack mamsi för en jätte mysig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0