Våra djur är det bästa jag vet!

Obeskrlivliga!

Det är helt sjukt vilken plats i hjärtat man har för sina husdjur. I alla fall jag. Mina djur är det underbaraste jag har. De har en stor plats i mitt hjärta!


Zorba har blivit mycket bättre, efter att ha haft både öron inflammation och massa allergi utslag.. Men tyvärr har Maja (som är en underlat) blivit sjuk, vet inte om det är ett ägg som fastnat eller en cancer knöl kanske.. Mamma ska till veterinären med henne snart. Får hoppas hon blir bättre. Lillgummsan. Håller tummarna! Sen har vi lillkillen sluggo(papegoja) som mår finfint!

Här har vi Ville, vår lille plutt :)




Nu ska jag göra klart middagen, gör nått kätt i ungnen just nu. Börjar närma sig, den har stått inne i två timmar nu. Så börjar bli hungrig!

Vi hörs sötisar. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0