Det känns som att jag ska dö..

Efter att ha legat upp mot 40 graders feber i 3 dagar så kan jag medela er att min kropp är helt slut. Vilket jag fick bevis på imorse då jag helt plötsligt var tvungen att spy då jag åt. Jag mår rent ut sagt, FÖRJÄVLIGT!

Idag kom jag mig i alla fall till läkaren och fick allt konstaterat. Hade både det ena och det andra. Men allt är förhoppningsvis snart som det ska igen bara jag fått i mig lite medicin.

Mina planer ikväll ser ut såhär:
  • Försöka få i mig lite mat
  • Sen sova

Inte helt fel va?
Fast efter att ha sovit nästan dygnet runt nu i flera dagar så kag jag säga att man börjar tröttna lite på att inte göra något annat.

Så det var riktigt skönt att komma till läkaren och få se lite folk. Jag är i stort behov av socialt umgänge! :P

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0