Känns lite märkligt..

Att vara handledare till en som gått i samma skola, klassen under mig.. Men det går super bra, jag lär henne allt jag kan ;)


Idag har det varit en riktigt jobbig dag på jobbet. Varit skit irriterad på typ allt och alla. Eller ja, jag hade all anledning till att vara det! Vissa är ju så... INKOMPETNA, IG, vettefan vad jag ska kalla det..!!

Men skit i det! Jobbet ska man inte ta med sig hem!

;)

Nu ska jag mysa lite med mina underbara här hemma. Jo, jag måste ju meddela att jag ÄNTLIGEN har börjat försöka vara nyttig. Men än så länge är jag bara inne på 3e dagen, men det riktigt bra, eller ja... Jag äter på tok för LITE, har riktigt svårt att hålla mig till normalt!!

Men äsch, jag kommer väll ändå äta upp mig under jul så det spelar ingen roll om ;D Snacka om jojjobantning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0