alla hjärtans dag på söndag

Det har ni inte glömt bort va? Satt o funderade vad på vad man gör som singel på alla hjärtans dag.. antar att det är utgång som gäller eller man kanske inte bryr sig att det är alla hjärtans dag? Jag har faktiskt ALDRIG varit singel på alla hjärtans dag.. Vilket jag tycker är grymt bra. Är ingen person som gillar att leva livet själv. Har nog haft mer förhållanden än vad jag varit singel i mitt liv, vilket jag anser vara bra, för nu vet jag äntligen att jag hittat den rätte! Men jag måste säga att mina tidigare förhållanden har varit med super fina killar! Men hur som helst tillbaka till alla hjärtans dag. Jag ska självklart tillbringa dagen med min älskling!

Idag gick jag i centrum och fixade en sak till Henrik till alla hjärtans dag. Tycker det är väldigt svårt.. Jag anser inte att man måste käpa massa saker bara för att det är alla hjärtans dag, men däremot så tycker jag att det är dagen man ska visa extra uppskattning till sin partner o visa sin kärlek.. Vilket jag tänker göra ;)


Här har ni lite härlig musik!

Denna låt är till mitt ♥


Om du kysst mig för sista gången,
ta mitt hjärta med dig när du går
håll det mot ditt hjärta
så ska du få höra att det fortfarande slår..
Jag kommer ALDRIG sluta älska dig underbara H!

(den här tycker jag är helt underbar)



I ett förhållande går det upp och ner, hela tiden och vissa dagar känner man att man inte står ut en sekund till medan man andra dagar svävar på rosa moln.. Hos vissa håller det, hos andra inte.. Men kärlek kommer alltid vara en dans på rosor, men det är viktigt att inte glömma att en ros har taggar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0