ambulansen idag

Idag hade min älskling föreläsning för hela klassen på ambulansen, var riktigt roligt. Efter det gick jag, madde och Henrik till en resturang och käkade bufe till lunch. Är fortfarande mätt som en propp!

Efter lunchen gick jag till ungdomsmottagningen för att fixa annat preventivmedel.. Käkar p-piller men började få bivärkningar efter sådär 1 ½ år :S.. För att försäkra oss på att mina bivärkningar inte var något annat så ville dom göra grav test och även lite andra prover, men det visade ingenting, vilket dom inte heller trodde det skulle göra men dom ville ändå vara säkra. Jag tyckte verkligen om den sortens p-piller jag åt så känns lite jobbigt att byta, men vad ska man göra?! Hoppas det jag fick nu passar bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0