Det är helt otroligt

Jag är fortfarande helt till mig efter att jag hittade Nathalie... Det tog ett bra tag innan jag kunde varva ner..

Henrik märkte hur glad jag vart, eller det gick kanske inte gick att undvika med tanke på att jag var helt röd om halsen som jag blir då någon rör om i mina känslor. Jag var SUPER glad och ringde mamma direkt :) Haha känner mig som ett litet barn igen :P

Nathalie föddes en månad och två dagar innan mig. Vi bodde grannar med varandra sen vi var pytte små och våra mammor var väldigt tajta, så vi umgicks med varandra hela tiden.. Då vi vart lite äldre så flyttade dom till hässelby. Vi försökte så gått det gick att hålla kontakt med varandra genpm att skicka brev och träffas då vi kunde. Men det höll inte riktigt.. Jag tappade hennes adress och nummer och varken jag eller mamma kunde hitta dom. Sen såg jag på facebook att en kompis hade taggat henne i ett foto från dagis! Så äntligen hittade jag henne. Trots att jag inte vet hur hon är nu, om vi är helt olika och inte har något gemensamt så har hon och kommer ALLTID ha en speciell plats i mitt hjärta.

Jag trodde inte hon skulle komma ihåg eller känna igen mig så såg jag att hon skickat mail till mig där hon skrev:

Heeeeeej tjejen :) fan vad jag har saknat dig, har försökt hitta dig o ditt nummer hur länge som helst med de har inte gått , kul att du hitta mig.
Hur mår du gumman vi måste träffas :D puss ♥

(Jag)
Haha oj jag skickade precis ett mail till dig :P (där jag frågade om hon kom ihåg mig) Jag har letat efter dig som en galning men hade glömt vad du hette i efternamn.. Tänkt på dig jätte mycket. Var kul att jag hitta dig till slut iaf :) Jag mår bara bra, hur är det själv? Det tycker jag vi ska göra pusss

(nathalie)
haha ja vi skicka samtidigt, men gumman klart jag kommer ihåg dig kommer aldrig glömma dig de vet du .
asså fan va kul att prata med dig nu har saknat dig så himla mkt jag o mamma har försökt att söka på er på internet o hitta erat nummer till och med :/
Okej va bra. Jora det ör bra med mig med.
det måste vi göra.
Du har pojkvän ser jag går allt bra :) ? Vad gör du nu har du gått ut skolan jobbar du ? pussss


Som ni säkert märker så är vi både LITE till oss haha.. Men det känns helt otroligt! Ni tycker säkert vi eller jag är helt knäpp som skriver det här men jag trodde aldrig att jag skulle få prata med henne igen.. Har haft sååå mycket tankar och funderingar om hur hon har det och hoppats att hon mår bra. Nu kan jag äntligen fråga henne de saker jag undrat under den här tiden... :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0