Inatt hände det..

Mitt vatten gick inatt och jag i chock ringde till Henrik som inte kunde göra någonting. Tillslut kom jag mig till bb och allt var klart på 40 minuter. Det vart en liten flicka, världens sötaste lilla prinsessa!!!



Det var så mycket lättare än jag trodde.. Hade varken jätte ont eller blödde så mycket. Tyvärr var inte Henrik med eftersom allt gick så snabbt. Han hann inte ta sig från jobbet så jag fick klara mig själv, men det gjorde jag bara för att jag hade en sån bra barnmorska!





Mammas kille Sven kom och hämtade mig på bb så åkte vi hem och jag la mig i sängen för då började lite smärtor komma.. Jag bad Sven hämta lillan som låg i bilbarnstolen ute i hallen.. Så hör jag Sven fråga mig, hur bär man en sån här liten sak? och jag började tok skratta och försökte förklara för honom hur han skulle göra. Efter nån minut gick jag ut till hallen och ser att det är helt tomt.. Varken Sven eller lillan var där.. Jag fick panik, var är min lilla tjej? Jag tittar mig runt och tillslut inser jag att allt detta bara var en dröm.. puh! Läskigt att vara så inne i en dröm! bilder lånade från google. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0