Läkaren idag

Det tog tydligen vändning? Jag är så förvirrad just nu.. Känslorna kastas om och man får ändra inställning hela tiden. Vill inte svara på några frågor än eftersom vi inte vet riktigt vad som händer eller vad som håller på att ske. Bara de närmsta som vet och så får det bli ett tag till..

Idag var jag hos läkaren. Som vanligt visade proverna inget konstigt utan allt var helt normalt förutom ett prov, men de kan inte komma på vad det kan bero på. Något är i alla fall fel på mig. Ska tillbaka på måndag och göra ett test sen får vi se hur vi ska gå vidare.. Blir troligtvis remiterad till infektion igen. Läkaren föreslog att de skulle lägga in mig eller ha en längre tid där så de kunde följa upp när min feber kommer eller om det händer nått annat med min kropp under dagen. Men jag är väldigt tveksam till detta.. Tror inte dom kommer bli mycket klokare på det.

På vägen hem mötte jag Frisk, han kom på bussen då jag skulle hem. Han hade varit och tittat på tryckkammaren på Ks, verkade jätte intressant.

Nu ska jag maila mina bilder till min läkare så hon får se hur utslagen jag haft ser ut sen ska jag bada Ville, han behöver verkligen badas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0