Mitt lilla hjärta


Min kärlek till denna tjej är enorm.. Jag älskar henne som om hon vore min dotter.. Hon och jag fick (har) en sån speciell kontakt, kanske för att jag spenderade nästan all tid med henne från dagen hon föddes till att hon började gå.. hon var med mig i princip dygnet runt och överallt! HON är mitt allt, min lilla tjej♥














Finns inga ord som kan beskriva min kärlek till denna lilla tjej..


Jennifer är min syster men jag älskar henne på ett annat sätt, det har aldrig kännts som att hon varit min syster utan mer som min dotter.. Är väldigt svårt att beskriva hur det känns så att ni inte ska missuppfatta, som ni kanske märker? För jag älskar alla mina syson så sjuuukt mycket, det gör jag verkligen.. vet inte vad jag skulle göra utan dom..

Kommentarer
Postat av: Anonym

sötisbebis. :)

2010-02-02 @ 20:31:09
URL: http://momie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0