Nu ska jag NJUTAAA!

Imorse åkte jag till danderyd och hade genomgång på jobbet. Sen hälsade jag på min gamla avdelning och pratade en liten stund innan jag åkte hem. Kom hem vid halv elva och har suttit sen dess med två arbeten i sjukvård. NU äntligen har jag skickat in det och ska gå ut med Ville. Sen ska jag verkligen NJUTA av att vara ledig!

Just glömde ju berätta om helgen och om alla ♥-ans dag. Orkar inte säga så mycket men jag träffade elin en stund på förmiddagen och gick på stan och shoppade lite. Undertiden satt H och pluggade. Då jag kom hem så gjorde vi (jag och Henrik) en romantisk middag med efterätt och hade det extremt mys! Sen gick vi på bio och såg farsan, den var riktigt rolig! Hade en PERFEKT alla hjärtans dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0