Please hold my hand through it all

Hej på er! Idag väckte Ville mig kvart i 8 så tog vi en liten promenad i snö ovädret. Verkligen inte skönt att vara ute.. Då vi kom in gick han in i sovrummet och sov vidare med henrik medan jag gjorde frukost och satte mig här.

Kvällen igår var super mysig! Skulle jobbat till halv fem men jag fick sån migrän så dom skickade hem mig. Jag gick och la mig och sov i några timmar, sen var allt bra och vi hade en perfekt kväll!
Idag väntar ännu en dag med massa mys. Kan man få nog av det? Ikväll ska vi ut och äta på en jätte fin resturang, kommer inte ihåg vad den hette nu men men. Sitter och funderar lite om vad man ska ha på sig.

Men nu tänkte jag titta på en film! Maybe I'll see you later!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0