Shoppat

Igår var jag på sånt shopping humör och efter att ha hållt ur i flera timmar så kände jag att jag inte orkade med så tillslut drog jag med mig Henrik till centrum och shoppade, mer än vad jag skulle kan jag säga (som vanligt alltså)!

Att ha Henrik med sig o shoppa är väll inte det roligaste eftersom han tröttnar väldigt fort men är ändå väldigt skönt att ha med sig lite sällskap och få hans åsikter om saker jag provar.

Igår vart det:
  • En ny vit/vanilj färgad lamp skärm till vårat sov rum, från clas olsson. Har ändrat om lite i sovrummet sen sängen kom ( bilder kommer sen, jag lovar ).
  • Ett linne och två klänningar (en svart och en vit), från H&M
  • Leggings (svarta) med några "bling bling" (eller vad man ska säga) nere vid ankeln och en vit/vanilj färgad klänning, från kappahl
  • En jeans kjol, från gina tricot
Det var allt tror jag. Ska ner till centrum idag igen, måste förbi apoteket så får jag väll se om det blir nån mer shopping då! (ska faktiskt försöka låta bli) Henrik blir tokig på mig när jag shoppar så.. Igår då vi stod i kassan sa han "louise, du har ju redan MINST hundra liknande linnen!!" Men jag börjar ju ladda inför sommaren nu så slipper man handla massa sen :P

Har fyllt upp nästan alla garderober med klänningar och linnen o allt annat som kan tänkas. Men värst av allt är nog alla skor. Jag är tokig i att shoppa skor. Handlar säkert ett par nya skor varannan månad, så jaa det blir en hel del. Har säkert en 30 par skor nu (om inte mer), har börjat ta upp skor till vinden, men är så himla kul att kunna välja beroende på kläder och humör.. Så då blir det en hel del.. Men vilken tjej gillar inte skor om jag får fråga?!!!

Sen en annan sak som tar MASSA plats, det är alla mina jeans. Det är inte två eller tre par jeans vi pratar om nu, utan det är säkert en 10-20 par MINST!!!! Dock andvänder jag väll bara fem par av dom.. Dom andra ska jag sy om lite, har bara inte haft tid.

Aja nog om detta. Nu ska jag äta, har fortfarande inte ätit frukost, är väldigt dålig på det här med mat... Måste bli skärpning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0