Skönt o ha blogg

Helt seriöst! Det är så himla skönt att ha blogg så man kan skriva av sig lite. Jag är så JÄVLA arg!!!!! AAAAAAAAAH! Förlåt att jag skriver som jag gör men min skola är verkligen SÄMST och den SUGER ANUS!!!!! Dom har klantat till sig som vanligt.. Ni tycker säkert jag är lätt irriterad men va faan... Ska ut på praktik, som började idag. Skulle vara på psyk men sen helt plötsligt så ringer skolan och säger att det inte gick, dan innan jag ska börja?! Så idag har jag suttit hela dagen och inte vetat vart jag ska vara.
Förra gången var jag på geriatriken vilket sög (förlåt gamlingar) så sa dom till mig att jag nästa praktik ska få nått jag önskar... JO tjena!!! så nu ska jag vara på en avdelning med hjärnskadade vilket kan vara kul (eller?) men det är just själva grejen som gör mig arg... AAAAHH!!! Dom andra som var på bra avdelningar förra gången får as bra praktik platser denna gång med som på ambulansen och akuten. Men jag hamnar på f*ck*ng stroke typ.. haha aja vad ska man göra?! Det suuuger bara..

Så nu har jag lättat hjärtat lite. Skulle på lektion klockan 4 men eftersom jag fick sitta i telefon till nu så hinner jag inte dit. Vilket gör mig ännu argare.... ååh blääää.. Äsch nu skiter jag i detta och ska åka och handla mat till min lilla skrutt sen bara försöka koppla av.

Hoppas ni alla har en bra dag!

Här kommer en låt som lättar upp det lite, är lite party sugen just nu faktiskt haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0