Snabba cash

Jag och H var och såg snabba cash, jag hade nog lite för höga krav, men den var hyffsat bra ändå tycker jag.. Har precis legat och sovit i typ 30 minuter, är heeeeelt slut. Sitter precis och käkar lite choklad för att försöka bli lite piggare ;) sen ska jag bara ut med ville och börja bege mig in mot fridhemsplan, bläää..

Veckan ser ut såhär:
Tisdag: Imorgon blir det skola och två arbetsintervjuer..
Onsdag:
Skola sen hämta hem vår nya säng, längtar som en tok!
Torsdag:
Studiebisök med klassen på ambulansen(hos H) Sen UM och sen ska jag och H till Ikea
Fredag:
Det visar sig!!

Sen måste jag hinna plugga nån dag!!! Gillar inte att ha mina dagar så planerade, det är skit tråkigt men men.. nu måste jag sätta lite fart :) Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0