Uppdatering om praktik

idag var första dagen!! Det gick så himla bra. Trivs så extremt bra! Vilket jag verkligen inte trodde jag skulle göra. Det är riktigt spännande. All personal på avdelningen behandlar mig SÅ väl :) Känns redan som jag jobbat där flera månader och känner alla!

Fick sluta mycket tidigare idag vilket var väldigt skönt med tanke på att jag hade Ville hemma själv. Så då jag kom hem hann jag precis sätta mig på soffan och snacka lite i telefon med maddis innan min älskling kom hem. Vi la oss på soffan och myste lite medan vi tittade på made in sweden!

Nu ska jag snart börja med maten sen ska jag ut med ville och efter det funderar jag faktiskt på att lägga mig, haha jag är såååå trött!

Hoppas ni får en trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0