Värm mig..

Jag fryser så extremt mycket! Trots att jag har ett antal trljor på mig plus att jag är inlindad i världens största filt.. Men det hjälper inte.. Håller nog på att bli sjuk, eller sjukare kanske man ska säga. Är redan förkyld.. Har gått två månader på det nya året och jag har redan legat förkyld ett antal gånger.. Ne nu längtar jag till sommaren!

Ska snart gå ut med Ville. Igår var det en hemsk dag, förlåt att jag svär med fyfaaan.. Vaknar klockan 06.30 av att Ville(vår hund) kissar i sängen. Henrik hade precis gått hemifrån och hade inte gått ut med Ville, så antagligen var han VÄLDIGT kissnödig och visste nog inte vart han skulle ta vägen. Hur som helst, jag går ut med honom o bäddar om sängen sen tar mig till skolan. Då jag kommer hem har jag MASSA plugg som väntade, så jag satte mig vid datorn. Ville tyckte jag var super tråkig och gjorde ALLT för att jag skulle leka med honom. Då jag suttit i en halv timma så ser jag plötsligt att Ville har bitit av en sladd till en lampa, TUR att inte sladden var i säger jag bara! Då jag flyttat lampan så sätter jag mig och pluggar igen men då börjar han ist skälla OAVBRUTET! han tittar på mig och skäller som en galning. Jag stressad som jag var försökte med ALLT. Jag lekte, gav godis, gick på promenad satte honom i sin bur men INGET hjälpte. Jag höll på att bli tokig. Tillslut kom Henrik hem och vad händer, joo Ville är tyst som en mus och lägger sig och sover.. Jäkla hund! haha. Men han är ändå min lilla gull plutt, men ibland driver han mig till vansinne! Ne nu måste jag ut på en promenad med honom sen ska jag börja med maten.

I helgen ska jag bara ta det lugnt. Imorgon ska jag kanske träffa en kompis och gå på bio sen på söndag ska jag bara njuta av att vara med H.

inte någon direkt fredags musik, men jag är så trött så kan inte vara mer passande än att lyssna på lugna sköna låtar! (störd video)


Ha det bra kramaar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0