Vet inte hur jag ska göra

Jag har sån himla besluts ångest, vet inte hur jag ska göra..

Fattar inte, först har man inget jobb sen helt plötsligt har man 4 jobb?! Jag sökte ju så himla mycket eftersom jag inte trodde någon skulle höra av sig med det gör dom!

Det ringde precis från ett företag som hyr ut folk till familjer som behöver en barnflicka DIREKT och sa att dom skulle vilja ha mig både tis, ons och torsdag eftermiddagar/kvällar... Jag vet verkligen inte hur jag ska göra. Har massa plugg, skola och en hund att ta hand om. jag vet inte om jag kan?! Hinner jag?? Men rätt bra extra jobb, skönt att ta hand om en tjej som är 6-7 år som klarar sig själv... Gaaaah vad gör man? Någon som har förslag?

Får väll kolla lite med familjen....

Kommentarer
Postat av: Erika

hahaha. precis som jag! nu idag fick jag 3 stycker jobberbjudanden!! helt sjukt!! haha. ses någon dag igen? pusss

2010-02-03 @ 16:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0