"efter regn kommer solsken!"



I veckan hade jag och H en massa små bråk om egentligen ingenting.. Som vanligt då vi bråkar, vilket inte är så ofta. Men det är exact i sånna här tillfällen då jag förstår hur mycket han betyder för mig! och att jag älskar honom så otroligt mycket. Efteråt inser vi hur dumma vi är som bråkar om sånt som egentligen inte spelar så stor roll.. Men nu har stormen lagt sig och allt är som det var förr, kanske ännu bättre! Jag och Henrik är väldigt bra på att prata med varnadra och reda ut saker och då vi gjort det så börjar vi båda alltid att skratta åt varandra!

Han är min solstråle!


jag älskar dig obeskrivligt mycket!

Livet är verkligen för kort för att slösa bort en massa tid med att vara arga på varandra.. En dag kanske man mister den man älskar, hur mycket skulle man då inte önska att man kunde få den där tiden då man bråka till att istället ta vara på varandra?


Men samtidigt, vad vore ett förhållande utan konflikter? Alla människor bråkar ibland, vare sig det är ens partner, syskon eller någon annan. Det stärker nog förhållandet att man  bråkar ibland, även om man inte tror det.. (beror kanske på vad man bråkar om..) Sen är det ju vanligt att någon i sin närhet som får ut för om det tex varit en dålig dag på jobbet, man kanske är arg på en kollega och så tar man ut ilskan på den man har närmast sitt hjärta. Någon som känner igen sig?

Ärligt talat så vet jag inte vart jag vill komma med detta inlägg. Men det är bara så typiskt mig att skena iväg med mina tankar och funderingar. Så nu har jag skrivit av mig dom ;) I framtiden då vi tjafsar(vilket jag inte hoppas vi ska göra) så ska jag försöka tänka på detta..

Men nog om det nu..

Tyvärr har jag inte lämnat in min mobil på lagning än så några bilder har jag fortfarande inte kunnat ta... Men Det kommer! Jag lovar, så fort jag fixat mobilen så ska jag fota som aldrig förr ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0