Handledarkurs imorgon

Idag ska jag och Henrik bara vara hemma och försöka pigga på oss lite till imorgon. För nu får vi inte ligga sjuka längre... Börjar bli friskare men det är fortfarande inte helt hundra. Vi båda har feber.. I en vecka har vi legat på soffan och inte gjort ett skit :P Men det har varit rätt skönt faktiskt. Men imorgon ska vi gå handledar kurs :D Ska bli så himla kul att få börja övningsköra. Henriks mamma sa att jag får låna hennes bil om jag vill till att övningsköra, hon är så söt :) Men vet inte om jag vågar det :P Tänkte fråga pappa och jag kan få bil av honom (han har en bilfirma så det blir nog inga problem. Fick en bil av honom i födelsedags present, men den lämnade jag tillbaka för det kändes dumt att den bara skulle stå och vänta tills jag kunde börja övningsköra.)

Nu tjatar henrik på att jag ska komma till soffan, vi ska titta på ett päron till farsa, tror jag den heter :) Men vi hörs senare! kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0