Här ska firas, eller?

I tisdags var det min och Henriks 2 års dag... Tyvärr så kunde vi inte fira den då, så istället har vi tänkt fira det idag (om H känner sig piggare från förkylningen han åkt på). Igår käpte vi med oss mat hem från ett thai ställe. Då vi kom hem såg vi att de hade lagt i nudlar istället för ris, så då H ringde dit så sa dom att vi skulle komma dit någon annan dag så bjuder dom på mat, haha!

(This is a old one! fint med en pil mitt i bilden :P )

pussar är mmmmm!!!!

Just nu håller jag på att tvättar, ska sätta på en till maskin efter den här är klar och sen har jag faktiskt tänkt röja undan lite här, damsuga och plocka lite innan jag kan göra något annat...!

Vi hörs morsning korsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0