Hjälp?!!!! Fick en present!

Jag sitter just nu och laddar inför denna vecka som kommer vara fullspäckad.. Imorgon ska jag och H träna, sen blir det jobb.. BLÄ!! Idag var jag och köpte lite smycken (bling, bling) som jag ska ha till inspelningen!

Haha kom på att jag har glömt att berätta en sak! Då jag och Henrik var ute i fredags och käkade på resturang så var det en kille som jobbade där som RÅ RAGGADE på mig, trots att H var med, aja... Det började med att jag frågade vart såssen stod så sa han jag kan ställa en skål på ditt bord, och det gjorde han. Väldigt gulligt. Sen varje gång henrik gick och hämtade mat kom den där killen fram till mig och började snacka.. Då vi skulle betala så kommer en tjej fram med notan till Henrik och sträcker fram en stor nalle till mig och sa den här är till dig!
Jag fattade verkligen ingenting.. Sen ser jag killen som flörtade med mig stå en bit ifrån och ler jätte stort. Alla runt omkring oss som också  satt och käkade tittade väldigt konstigt och såg lika chockade ut som jag... Haha men det roligaste var att se Henrik, gud vad han såg förvirrad ut, älskligen mig.. Då vi gick log jag mot killen och hör henrik samtidigt säga, hit går vi ALDRIG igen!! HAHAHA det var en riktigt kul kväll :)

Nallen var jätte söt, kändes som att den kunde vara väldigt dyr... Det var en sån där fin nalle ni vet med ris i sig.

Ikväll klockan nio kommer jag sitta framför tvn i soffan med lite godis och en gosig filt och kolla på filmen Johan Falk!

Hoppas ni får en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0